Práce s objednávkovým systémem

8. ZŠ Kladno Logo

 Stručný postup objednávky stravy po internetu

  1. zadejte www.strava.cz
  2. v levém sloupci pod heslem Strávník klikněte na Objednání stravy
  3. v levém sloupci klikněte na Přihlášení uživatele
  4. výběr zařízení, vyplňte Zařízení: 5865, stiskněte Odeslat
  5. přihlášení uživatele, vyplňte Uživatel: (malá písmena), Heslo: (malá písmena), stiskněte Odeslat
  6. zvolte Objednání stravy
  7. klikněte do obdélníčku u vybraného jídla - P - přihláška, O - odhláška
  8. v levém sloupci klikněte na Odeslat
  9. po odeslání objednávky klikněte na Odhlášení uživatele

Protože aplikace nepracuje v on-line režimu, nýbrž dochází cca 2 – 3krát denně k její dávkové aktualizaci, není okamžitě vidět, zda byla objednávka dle vašeho požadavku skutečně provedena. Proto doporučujeme v menu zadat příkaz Nastavení uživatele a v rámečku, který se otevře, zaškrtnout zasílání zpráv o stavu objednávek a zadat e-mailovou adresu, na kterou vám přijde zpráva ihned po provedení dávkové aktualizace.

Pokud v ní čtete všude „... provedeno“, můžete být bez starostí. Jestliže vám přijde ve zprávě, že objednávka nebyla provedena (např. pro vyčerpaný limit porcí nebo pro nízký stav vašeho konta), je třeba buď zvolit jiný z nabízených obědů, nebo (v případě nízkého stavu konta) nejprve vložit peníze úhradou v kanceláři ŠJ a pak provést doobjednání (na již provedené, respektive odsouhlasené objednávky nemá doobjednávka vliv, ale vždy je třeba zadat příkaz „Odeslat objednávku“!!!)